Amai, amai, amai!
(Kortrijkzanen roepen eigenlijk eerder “amaai”.)
We willen het even hebben over die verdomde flitspalen en trajectcontroles, niet zozeer over het pure bestaan ervan maar wel over de opbrengst van de boetes wegens geregistreerde snelheidsovertredingen.
Die Gemeentelijke Administratieve Sanctie genaamd GAS 5.
Het wordt tijd dat we wat orde scheppen in de geesten.
Er is te veel boe-geroep, zonder de bijhorende kennis van zaken.
(Tot kijk. Morgen?)